Неділя, 26.03.2017, 00:45
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вас вітає Верхівцевський НВК!

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 151
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Методичне об’єднання вчителів математики, фізики та інформатики


    1. Коршак Любов Никифорівна – керівник методичного об’єднання, вчитель математики
    Освіта –вища, закінчила в 1972 році Криворізький педагогічний інститут
    Категорія – вища, старший вчитель, вчитель-методист
    Педагогічний стаж – 40 років
    Проблема: удосконалення форм та методів роботи з учнями, що мають схильність до точних наук.

     2. Дайліденко Оксана Євгенівна – вчитель математики
    Освіта – вища, ДДУ в 1998 році
    Категорія – перша
    Стаж -10 років
    Проблема: Диференціація навчання математики із застосуванням інноваційних технологій

     3. Зензерова Наталія Юріївна – вчитель інформатики
    Освіта – вища, ДІІТ в 1996 р.
    Категорія – перша
    Стаж -11р.
    Проблема: вплив особистісного зростання на професійний вибір учня.

     4. Місюня Валентина Миколаївна – вчитель математики
    Освіта – вища, криворізький педагогічний інститут в 1973р.
    Категорія – перша
    Стаж – 37р.
    Проблема – застосування активних форм роботи на уроках математики для розвитку творчого потенціалу учнів.

     5.Токарська Світлана Володимирівна – вчитель математики
    Освіта – вища, ДДУ в 1998р.
    Категорія – перша?
    Стаж – 13р.
    Проблема – форми та методи роботи з обдарованими учнями.
     6.Топчій Ганна Василівна – вчитель  математики, фізики
    Освіта – вища, ДДУ в 1992 р.
    Категорія – перша?
    Стаж – 19р.
    Проблема – впровадження диференційованого контролю знань та вмінь учнів в старших класах з фізики.

     7. Савицька Тамара Олександрівна – вчитель фізики, креслення
    Освіта – вища, Криворізький педагогічний інститут в 1990р.
    Категорія – перша
    Стаж – 21р.
    Проблема – використання комп’юторних технологій під час виконання практичних  та лабораторних робіт з креслення та фізики.

     8. Угнівенко Валентина Петрівна – вчитель фізики, завуч школи
    Освіта – вища, Запорізький педагогічний інститут в 1978 р.
    Категорія – вища, вчитель – методист
    Стаж – 33р.
    Проблема – проблемне навчання в організації розвитку творчого потенціалу учнів на уроках фізики.

     9. Шутько Світлана Миколаївна – вчитель математики
    Освіта – вища, ДДУ в 1978 р.
    Категорія – вища, вчитель – методист
    Стаж – 45р.
    Проблема – роль індивідуальних особливостей учня в диференційованому навчанні та вихованні, як засобу формування здорової особистості.

    10. Власенко  Юлія Валеріївна – вчитель математики
    Освіта – Дніпродзержинський ДТУ в 2011р.
    Категорія – спеціаліст
    Стаж –142 дня
    Проблема – адаптація учнів 5-х класів на уроках математики в умовах семестрово-залікової системи.