Четвер, 27.04.2017, 04:13
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вас вітає Верхівцевський НВК!

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 152
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Медична служба

              Бойко

     Ольга Михайлівна,

       медична сестра

     

     

     

     

     

     

     

     


     

    На сучасному етапі реформаційних перетворень в Україні здоров'я громадян є одним із складників національного розвитку. На законодавчому рівні це закріплено Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті", Державними Програмами "Діти України", "Здоров'я нації на 2009-2013 роки", "Репродуктивне здоров'я нації на 2006-2015 рр. "

    У зв'язку з цим збереження та зміцнення здоров'я молоді є одним із головних завдань соціальної програми нашої держави. Для розв’язання цього завдання необхідно сформувати у школярів стійку мотивацію до здорового способу життя, здійснити комплекс здоров’язберігаючих заходів, спрямованих на усвідомлення ними цінності свого здоров'я.

    Здоров’я дітей майже на 50% залежить від умов їхнього життя. Дитина в школі не тільки навчається, а й харчується, розважається, відпочиває, займається спортом. Тобто час, проведений у навчальному закладі, витрачається не лише на розумову активність. "Навчаємо не за рахунок здоров’я!" - таким повинен бути девіз кожного навчального закладу.

    Завданнями школи на даному етапі є:

    • формування в учнів свідомого ставлення до життя і здоров’я;
    • вироблення в учнів навичок здорового способу життя;
    • формування здоров’язберігаючої компетентності школярів.

    Головною умовою покращення здоров’я учнів є створення здоров’язберігаючого середовища, головними ознаками якого є:

    • оптимальне поєднання методів, форм, засобів навчання та виховання, їх відповідність віковим особливостям школярів;
    • дослідження впливу нових навчально-методичних засобів навчання на здоров’я учнів;
    • дотримання режиму рухової активності, поєднання рухового і статичного навантаження;
    • забезпечення емоційно сприятливої атмосфери навчання;
    • формування в учнів та їх батьків культури здоров’я.

     


    Пам'ятка з профілактики грипу та інших гострих респіраторних вірусних інфекцій (ГРВІ)

    Рекомендації батькам щодо правильного харчування дітей