Понеділок, 20.11.2017, 14:48
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вас вітає Верхівцевський НВК!

Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 158
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Концепція розвитку

    Концепція розвитку КЗ Верхівцевського НВК

    На 2011-2016 роки

    Вступ.

             Концепція розвитку спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції національного виховання, освітнього напрямку Державної програми „Освіта. Україна ХХІ століття” і розроблена на основі Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад.  

             Концепція враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в  європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення. У зв’язку з цим в її основу покладено наступні ідеї: гуманізація освіти, врахування традицій української педагогіки, соціалізація, нероздільність навчання і виховання, формування цілісної і розвиненої особистості, виховання життєтворчості.

              Концепція спрямована на формування у дитини цілісної картини світу, духовності, культури особистості і розвиток креативного мислення. Вона охоплює всі сфери шкільного життя, весь навчально – виховний процес, де в центрі уваги стоїть особистість учня з її інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом. нероздільність навчання і виховання, що полягає в їх органічному поєднанні, , формуванню цілісної та розвиненої особистості.

              Концепцію  складено з урахуванням сучасних завдань перебудови змісту освіти й виховання в державі і спрямовано на формування інтелектуального і культурного потенціалу, забезпечення умов для самовдосконалення особистості і її творчих здібностей.

    Три головні компоненти, які є основою діяльності педагогічного колективу:

    1. Виховання серця – духовний, або чуттєвий аспект. Школа почуттів

    2. Моральне й етичне виховання – етичні стосунки, засновані на взаємостосунках учасників навчально – виховного процесу. Школа діалогу.

    3. Накопичення знань – сплав розуму та волі, спрямований на удосконалення людської діяльності, вибору успішної професії. Школа успіху.

    Місія школи

    Школа – це майстерня. Тут вчителі й учні вчаться діалогу, партнерству й демократії, умінню досягати успіху в житті.

    Школа – це місце, де самореалізуються творчі здібності, формуються почуття власної гідності й відповідальності, панують толерантність, взаємоповага, любов

    читати далі